Diego, el fútbol y La cumbia encarnan lo mas popular de la Argentina.

A 30 años del mejor gol del mundo, estoy pegando una serie de afiches y murales conmemorativos por las calles de todo Europa. El homenaje finaliza con un mural colectivo el 22 de Junio en Nápoles, día exacto de “la mano de dios”.
THE HAND OF GOD.

Mi sueño es comunicarle a Diego la acción, y obvio, regalarle un poster en persona. Después de eso, me puedo morir tranquilo.

——

Diego, football and cumbia embody the most popular of Argentina.

At 30 years of the best goal in the world, I'm hitting a series of posters and commemorative murals in the streets around Europe. The tribute ends with a collective mural on June 22 in Naples, exact day of "hand of god".

My dream is to communicate the artistic action to Diego, and obvious, presenting him with a poster in person. After that, I can me die in peace.

——

Diego, il calcio e cumbia incarnano il più popolare dell'Argentina.

A 30 anni di gol più al mondo, sto colpendo una serie di manifesti e murales commemorative per le strade di tutta Europa. L'omaggio si conclude con un murale collettiva il 22 giugno a Napoli, giorno esatto della "mano di Dio".
LA MANO DI DIO.

Il mio sogno è quello di comunicare l'azione di Diego, e ovvio, presentandolo con un poster in persona. Dopo di che, posso morire in pace.